«کارگاه آموزشی روش پایان‌نامه‌نویسی، راهکاری برای تسهیل پژوهش طلاب و دانشجویان»

معاون پژوهش موسسه آموزش عالی حوزوی ائمه اطهار مشهد مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار ما، از برگزاری کارگاه آموزشی «روش پایان‌نامه‌نویسی» خبر داد. این کارگاه با هدف رفع دغدغه‌های طلاب و دانشجویان در خصوص نگارش پایان‌نامه و ارتقای مهارت‌های پژوهشی آنان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی مکی، معاون پژوهش این موسسه، با اشاره به اهمیت تسلط بر اصول و قواعد نگارش پایان‌نامه، بر ضرورت شرکت طلاب و دانشجویان در چنین دوره‌هایی تأکید کرد. وی افزود: «در این کارگاه، شرکت‌کنندگان با مباحثی همچون پروپوزال‌نویسی، روش‌های جستجوی منابع، نگارش و ویرایش علمی آشنا می‌شوند».

این دوره آموزشی بصورت حضوری با حضور دکتر محمدعلی وطن‌دوست، استادیار دانشگاه فردوسی مشهد، برگزار خواهد شد. دکتر وطن‌دوست، پیش از این نیز دوره‌های متعددی در زمینه روش پایان‌نامه‌نویسی برگزار کرده است.

مخاطبان این دوره طلاب سطح سه حوزه علمیه خراسان و دانشجویان کارشناسی ارشد هستند. شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره، گواهی حضور معتبر از سوی حوزه علمیه خراسان و موسسه آموزش عالی حوزوی ائمه اطهار مشهد مقدس دریافت خواهند کرد.

زمان برگزاری این کارگاه روز پنج‌شنبه 26 مهرماه 1403 از ساعت 8 صبح تا 18 عصر خواهد بود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند [لینک ثبت‌نام] را کلیک کنند.
جهت مطالعه رزومه استاد بر روی لینک کلیک کنید.

 

تعداد بازدید :279
کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) است.